A THOUSAND SLOWLY DYING SUNSETS

Hace un par de días me corte el pelo y aun que no me gusta mucho el pelo a capas o corto ahora ya no tengo problemas con estas pedazo de extensiones de Best Hair Buy, pedí estas las más largas de todas, 26 pulgadas y no estaba muy segura de si el color seria el mismo que el mío pero es que es idéntico! Además son 100% pelo humano y no parece que lleve extensiones para nada, vamos que estoy contentísima!! 
Son super faciles de poner, el mecanismo es con clips y son como horquillas, aquí os dejo un pequeño video para que veáis como me las pongo (no soy una pro jaja), espero que os guste todo!
No olvideis pasaros por BEST HAIR BUY y elegid vuestras extensiones perfectas!! Un beso.

A couple days ago I cut my hair, I don't like my hair so short but now I have no problem thanks to those large extensions from Best Hair Buy, I chose those ones, maximum inches (26 inches) and I wasn't sure if the hair color was going to be like mine but they are exactly the same!
Furthermore they're 100% human hair and it doesn't look like I'm wearing them, I'm so happy!!! 
They are super easy to insert, they're clip in hair extensions so they are like hairpins, I let you a video for you to see how I insert them (I'm not an pro haha), I hope you like it all!
Don't forget to check BEST HAIR BUY and choose your perfect hair extensions!!! x
MANGO jacket, Zara blouse and purse, Vans sneakers BESTHAIRBUY hair extensions.



This entry was posted on Sunday, 10 February 2013 and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “A THOUSAND SLOWLY DYING SUNSETS”

  1. Te quedan genial, ni se nota que llevas extensiones, parecen hechas especialmente para ti ya que el color es igual. Que pena que el verano pasada haya decidido teñirme el pelo, ahora tengo muchísimas ganas de que crezca más rápido para librarme del castaño rojizo.
    ¡Un besito!

    PD: Tus vans me tienen cada vez más enamorada.

    ReplyDelete
  2. you look awesome with large hair! Extensions are amazing

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo