LIFE'S NOTHING WITHOUT PETS

Hace unas semanas no hacía este frío navideño que hace últimamente por eso fui a dar una vuelta a mi perro, Currito e hice un par de fotos con él para que le conocierais. Hoy ni pienso salir solo con una chupa, hace un frío horrible fuera!
Pasarlo bien y felices fiestas otra vez!! Un beso

A couple weeks ago the weather wasn't as cold as it is now that's why I went for a walk with my dog, Currito and I took a couple photos for you to meet him. Today I don't even think of going out just with a leather jacket, it's freezing!! 
Have a happy holidays! xx

Chupa/Leather jacket: Blanco
Blusa/Blouse: Zara
Jeans: Zara
Zapatillas/Sneakers: Converse
Bolso/Purse: Mi-sa-ko
Bufanda/Scarf: Homemade
Gafas/Sunnies: Ray-ban

This entry was posted on Thursday, 27 December 2012 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

12 Responses to “LIFE'S NOTHING WITHOUT PETS”

  1. Que mono tu perro y me encanta como ibas :)

    http://californiamadness.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Nice outfit ! Your dog is so cute !!!

    Kisses
    Sofia.
    http://ilovefashion-s.blogspot.be/

    ReplyDelete
  3. Nice pictures Marta! You´re so sweet and your dog as well :)
    xx

    ReplyDelete
  4. Es una monada :)
    Me encanta el estampado de tu satchel

    un besazo

    ReplyDelete
  5. I love these pics Marta! You're dog is so cute!



    - True

    ReplyDelete
  6. What a cute dog you have!!! You both look so lovely! happy holidays xo

    ReplyDelete
  7. Te han quedado unas fotos chulísimas. De este look creo que me quedo con los accesorios, las gafas y el bolso son geniales (:
    Por cierto, tu perrito es precioso.
    Un besito!

    http://two-tickets-to-paradise.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Aaaw I really like this pictures and this outfit, the bag is specially wonderful and your dog is so cute!!

    HTTP://THEREDCOATODYSSEY.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. El bolso es adorable! Nunca hubiera pensado que la bufanda esta echa a mano, ha quedado chulísima =)

    Me he mirado tu blog y es muy chulo, ¿nos seguimos?

    xx

    P.G

    ReplyDelete
  10. Hey! Your blog is mazing and you have so wonderful pictures! Wanna follow eachother? just let me know it :)

    XOXO

    ReplyDelete
  11. a way to take your cat for a walk without getting that look! haha cute xx

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo