COMFY LOOK - WISHBUUK

Hace un mes al hacer el cambio de armario encontramos esta capa de mi madre de hace muchísimo y me encantó nada más verla. Asi que este viernes decidí ponermela con un outfit muy sencillo y cómodo, sobre todo por lo cómodas y calentitas que son mis botas nuevas de Primark, no suelo llevar este tipo de botas fuera de casa pero me daban tanto calor y hacia tanto frio fuera! 

A month ago when we changed the clothes from summer to winter we found this marvelous cape which was my moms and I felt in love as I saw it. So this Friday I decided to wear it on a comfy and cozy look and that was also because of my new Primark boots, I'm not used to wear those outside home but I was sooooo warm with them and it was so cold outside!

Capa/Outwear: Vitorio&Luchino vintage
Top: Zara
Bufanda/Scarf: Stradivarius
Shorts: Zara
Botas/Boots: Primark
Gafas/Sunnies: Ray-ban

Hoy os quiero hablar de Wishbuuk una web que acabo de descubrir y de la cual soy una de las nuevas wishbloggers. Me parece una web genial, en ella puedes subir todos los artículos que deseas añadiéndolos tu mismo. Yo ya he subido algunas cosas que me encantan y también puedes añadir productos de otros usuarios a tus listas.
Podeis encontrar mi cuenta en los widgets de abajo y ver algunos de los artículos que he elegido. Pasaros por Wishbuuk y empezar a desear que es gratis!

And I wanted to show you this new web I just found and I'm a wishblogger on it, it's Wishbuuk. In there you can add your wished items on a list. I added some of the items I love and you can see it on my page (you can find my profile back here on the widgets) and you can also add other people's items.


This entry was posted on Sunday, 25 November 2012 and is filed under ,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “COMFY LOOK - WISHBUUK”

  1. Great outfit. Which nail polish are you wearing? :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Me gustan las gafas :)

    Besos
    http://90five.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. That's a nice outwear !!

    ReplyDelete
  4. Cute sunnies and studded top! Great style.
    I love reading your blog
    I am following you now,
    I hope you can follow back.
    www.fashionerza.com

    ReplyDelete
  5. I really LOVE your outfit! So lovely, comfy and cozy! Beautiful outwear, scarf and boots! Thank you so much for stopping by, hope you have a fabulous week<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete
  6. This outfit looks comfy indeed! Great look!


    - True

    ReplyDelete
  7. You look awesome!

    Wanna follow each other? Let me know on my blog.

    Kisses
    http://teenfashioncorner.blogspot.com

    Join giveaway and win circle lenses.
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/2012/11/hi-everyone-new-giveaway-is-here.html

    ReplyDelete
  8. Me encanta tu outfit! Creo que tienes mucho estilo, soy nueva en tu blog y de momento me ha gustado lo que he visto, mucha suerte ya me iré pasando para ver otros modelos.

    Un abrazo desde
    http://iunahistorias.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. I love those boots, I got 'em too and I love to wear'em, I'm so comfy as you said! :)

    ReplyDelete
  10. oh very nice post. i love this outfit..looks so lazy <3 gorgeous.
    i like your blog..it's a really nice place here. would you like to follow back? I follow your blog now :) would be so glad!

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo