JC

Hace unos días llegó a casa mi regalo de cumpleaños, mis nuevos zapatos Jeffrey Campbell. Y es que unos días después de mi cumpleaños los vi por internet y decidí que los quería como regalo. Son tan diferentes a todos los demás, me encantan. Espero que ha vosotros también os gusten.
En cuanto pueda os traigo otro look con ellos! 
Un beso.

Some days ago my birthday gift's arrived home, my new Jeffrey Campbell. Days later from my birthday I saw them on internet and I decided that I wanted them as my gift. They are so different from all the others I've seen. I hope you like them too. 
As soon as I can I'll show you another look with them, xx.


Chaqueta/Denim jacket: vintage
Jeans: Mango
Tacones/Heels: Jeffrey Campbell

This entry was posted on Sunday, 14 October 2012 and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

30 Responses to “JC”

  1. Dios mío que pasada!!! En cuanto organice una fiesta, me encantaría verte con ellas!

    besitos!

    Baro Lucas.

    ReplyDelete
  2. Son una preciosidad de zapatos, me encantaria tenerlos jajaja un besazo!

    ReplyDelete
  3. Me gusta mucho el look! Los zapatos son una pasada, son cómodos?
    besos

    ReplyDelete
  4. I love your shoes they are so original!!!! Great outfit dear!

    http://so-st-yle.com/

    ReplyDelete
  5. nice blog ^^ loves it))
    shoes and jacket are awesome!!))

    follow me and i will follow you)
    http://amenfashion-christy.blogspot.cz/

    xoxo Christy

    ReplyDelete
  6. Oh myyy!!! I'm so in love with your shoes! You look amazing xo

    ReplyDelete
  7. loving your heels!

    xo

    blog: www.aroundlucia.com
    shop: www.shoplumo.com

    ReplyDelete
  8. likeeee your blog,
    keep posting and go for it!! :):)

    XO

    ReplyDelete
  9. hola! que lindísimo esta tu blog, me ha encantado! ven a visitar el mío y si te gusta hazme saber si te gustaría que nos siguiéramos la una a la otra para estar en contacto de todas las actualizaciones que hagamos en el blog, yo siempre respondo cada comentario que me dejan mis lectoras... siempre es tan agradable tener amigas por todo el mundo y los blogs nos están dando una gran oportunidad para ello =)
    besos
    www.petitgraphie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. So pretty! Those shoes are complete perfection<3

    ox from NYC!
    davie+erica

    LPFashionPhilosophy

    ReplyDelete
  11. Gosh your so lucky! these are amazing,and there different to the usual JC's you see everywhere,there so cute and fun,and I love the little boats on them!
    Thanks so much for your lovely commnent,its ok working there,plus side is to work around gorgeous clothes all day.Hope you had a lovely birthday x

    ReplyDelete
  12. Oh my gosh, your shoes are divine! They're just perfection.

    ReplyDelete
  13. love the energy in your outfit and pictures!

    follow eachother?

    www.dailydisguise.com

    ReplyDelete
  14. Como me gustan los zapatos. Son super originales y me encanta la marca!
    Un besazo!

    ReplyDelete
  15. Love those chunky huge shoes! Great blog by the way!
    Meganne from The Vanity Theory

    ReplyDelete
  16. ¡Qué pasada de zapatos! Son preciosos :)

    ReplyDelete
  17. HOLAAAAAAAAAAAAAAA??????
    Marta por favor, ven a Lugo y dame esas sandalias, son completamente impresionantes,...una pasada, me he quedado sin palabras y tu sales increíble!
    Me encanta
    besitos preciosa
    http://quemepongobyalbavila.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Qué chulada de zapatos! Me encantan!!!
    Gracias por seguirme, guapa! Yo también te sigo :)

    http://californiamadness.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  19. These shoes are amazing! Great blog! Following you :)

    http://fashionroll.net

    ReplyDelete
  20. me encantan!! y las fotos te han quedado geniales ;)

    algopasaconmeryblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ¡vAYA TACONAZO!
    Son de verano, no¿?
    Aprovecho para invitarte a mi post de hoy, especial y solidario con el cáncer de mama. Espero que te guste.
    Besos.
    http://diariodeunagemela.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. That are real HIGH heels! I love them!
    xx

    ReplyDelete
  23. Love your shoes! :)
    jbroccolis.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Menudos taconazos!! Un besin

    ReplyDelete
  25. Nice photos sweety! I m following you now on GFC! Hope you'll visit my blog and follow back if you want! :)

    xxx

    http://bygthoughts.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  26. Oh My God these shoes are AMAZING! sooooo love them.
    And you have a great blog :)feel free to check out my blog
    http://jt-prettychic.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  27. los zapatos son geniales,se convierten en el complemento que llama la atención los pongas con el look que los pongas

    kiss

    http://sharpenstyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  28. those heels look amazing

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo