EVEN RAINBOWS HAVE CURVES

Aquí vuelvo con un año más! Hoy he asistido al desfile que se celebra anualmente en Valladolid del comercio, como el año pasado me lo he pasado muy bien y todo ha sido bastante entretenido, el tema elegido para este año era árabe y la decoración me ha gustado bastante aun que no estoy muy satisfecha con las fotos que he sacado, no era mi día. A parte de todo esto me han parado para hacerme una foto de 'street style' y entre la emoción y los nervios de esperar que todo saliera bien se me ha olvidado preguntar dónde se publicaría, espero encontrar la foto por internet.
De momento os dejo las fotos del evento de Roberto Verino la semana pasada y en cuanto Iliana me pasé las fotos de hoy os las enseño. Mañana empiezo mi ultimo año de colegio, a ver que tal va todo. Un beso.

Here I am back a year older! Today I attended a catwalk celebrated in Valladolid every year, as last year it was great, the topic was like arabic so the decoration was beautiful, but the thing is that I'm not satisfied with the photos I took, it wasn't my day. A part from that, I was stopped by a 'street style' photographer and in-between the emotion and nervous I forgot to ask him where will it be published, I hope to find it somewhere over the net.
As soon as I can show you the photos from today here you've got the ones from the event of last week. Tomorrow I'm starting my senior year, I hope everything will turn out alright! xx

Total look: Zara
Gafas/Sunnies: Ray-ban
Collar/Necklace: Raquel Castaño (local shop)

This entry was posted on Thursday, 13 September 2012 and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

24 Responses to “EVEN RAINBOWS HAVE CURVES”

  1. Muchísima suerte para ese último año !!
    Ya verás como todo va muy bien (:
    Me han encantado las fotos (:

    Un besooooote enorme desde
    http://heelsandroses.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Muy gupapas! Ambos looks muy acertados!

    bss!

    http://www.ariadnaalberopolseres.com/

    ReplyDelete
  3. Beautiful pictures! You look totally gorgeous! Really love the pants! Stunning!

    XOXO from the Netherlands,
    Lucia



    http://luciafloresdesigndiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Que guapas las dos!! Me encantan los pantalones estampados!

    ReplyDelete
  5. Jajaja tambien es mi ultimo año de colegio! Animo que podemos :) El pantalon es una pasada :) A ver cuando sabes en que web sales!!
    xxx
    girlsjustwannahavefun14.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. amé el pantalón y la maxi falda! lindas :)
    www.rosaycafe.com

    ReplyDelete
  7. I love the second picture! So cute! xoxoxo

    ReplyDelete
  8. Thank you so much for the sweet comment on my blog!
    And of course i'm following you now ;-)

    Hugs

    ReplyDelete
  9. Love the pictures they cannot get any cuter!! Could you pease consider following each other? www.shineonbyandrea.blogspot.com Twitter: @shineonbyandrea Instagram: shineonbyandrea

    ReplyDelete
  10. I love your pants and jewelery so much:)

    ReplyDelete
  11. Wonderful post dear :))
    Join Estée Lauder Giveaway :) it is international!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/09/giveaway-iii.html

    ReplyDelete
  12. Ya te habia visto las fotos en tuenti y me gustaron mucho jiji Sobre todo tu princi!
    Guapísimas las dos :)
    mil besitos
    http://quemepongobyalbavila.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. such fun pics, ladies! great outfits. love the colors.

    xxx
    www.ladyalamode.com

    ReplyDelete
  14. Hey ! Thanks for your comment !
    I like all outfits !!
    xx

    ReplyDelete
  15. WOW! I LOVE your style!!!!!
    Hugs!

    ReplyDelete
  16. Marta, gracias por pasarte y comentar en el blog.. ¡veo que tu verano también ha sido genial! y para acabar de ser perfecto un desfile y encima una foto "street style" jajaj yo creo que me hubiera pasado lo mismo, de la emoción que llevaría encima, ni preguntaría donde me iban a sacar :D

    A ver si lo descubres y en el próximo post nos lo enseñas, aquí estaré yo para comentar la jugada...

    Un besito,

    Lau.

    ReplyDelete
  17. Que pantalones más monos!!

    ReplyDelete
  18. Que guapas y estilozas las dos... me encantaron los pantalones! :)
    Un beso enorme.

    ReplyDelete
  19. Uf, I love the outfits! Like like! (and I like your blog! Just found it!)

    And I can see, that we have the exactly the same camera! :-)

    I'm following you now, wanna follow back?

    Big hugs!
    www.rikkesunds.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Hey Follower!
    The blog is back in new style. Check it out!
    http://styleonmel.blogspot.com/2012/09/blues-and-infinite-avenue.html
    http://styleonmel.blogspot.com/2012/09/just-drink-orange.html


    Love your pants! :D

    ReplyDelete
  21. Such fashionable outfits! ;D


    http://eternal-simplicity.blogspot.com

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo