AQUAMARINE

Un post rápido, no tengo mucho tiempo, acabo de llegar a casa para volver a marcharme mañana por la tarde. Deshacer y rehacer la maleta. Ya os contaré que tal todo. No tengo tiempo para contestar a todos los comentarios, en cuanto vuelva lo hago!
Os dejo algunas de las fotos que hicimos después del evento de Sfera con Iliana y Nuria de Vallstreet
Espero que os gusten.

A quick post, I have no time, I've just gotten home and I'm gonna leave tomorrow afternoon. Unpack and repack. I'll let you know everything. I've no time for replying all the comments, as soon as I get home again I will.
I show you some of the photos we took after the Sfera event with Iliana and Nuria from Vallstreet.

Blusa/Blouse: Zara
Pantalones/Pants: Zara
Zapatos/Shoes: Zara
Bolso/Purse: Loewe
Collar/Necklace: Raquel Castaño

This entry was posted on Monday, 2 July 2012 and is filed under ,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

22 Responses to “AQUAMARINE”

  1. i love the yellow watch!!! suc a pop of color!! i would love to follow each other!! please follow at my new blog!

    www.trendinginfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hola!
    Bonita blusa, nos encanta ese color tan de moda...
    En definitiva, bonito look!!!

    Nosotros, para celebrar nuestro relanzamiento, ¡hemos creado un concurso DE LOCURA! Sorteamos un total look que puedes elegirlo TÚ MISMA si resultas ser la ganadora.
    Te invitamos a participar en nuestro Facebook http://www.facebook.com/teltuo

    Un saludo enorme desde TELTUO!! :)

    ReplyDelete
  3. such a beautiful blouse and I love the behind the scenes shot too!

    xxx
    www.ladyalamode.com

    ReplyDelete
  4. Me encanta el look de esta ocasión ^^ El color aguamarina es uno de mis favoritos a si tampoco es que sea muy imparcial jajajaja
    Ibas realmente genial!
    Un besito enorme, nos leemos.
    Noni.
    http://theworldosthelettersanddreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me encantan los pantalones y las sandalias!! Un 10! Me ha encantado el look!!

    ReplyDelete
  6. I'm such Zara stalker, I totally called out which pieces were from Zara haha! Just went crazy at their sales, my wallet is crying a little. Loveee those shoes on you! xx

    ReplyDelete
  7. Me encanta el outfit, preciosa!
    Te mando millones de besos

    ReplyDelete
  8. que zaapatos mas preciosos llevais las tres!

    ReplyDelete
  9. cool pants! love the stud detailing

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Nice outfit, I like your photos and your blog! :)

    ReplyDelete
  11. wow!!! te sigo!! me encantó el look, el bolso, sandalias.. todo!!! ajajaj yo tmb tengo un blog y estoy haciendo un par de concursos q puede q te interesen :D

    espero tu visita!!

    mil besos! http://itsmellslikeateenspirit.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. Que guapa!!!
    Los pantaloes estan increíbles, me encantan!!
    ... Y que buenas fotos!
    Saludos y besos

    ReplyDelete
  13. Cute! Just worn my black/teal Zara shoes today! xo

    www.thedaileigh.com

    ReplyDelete
  14. Love the looks! great colors!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Kisses

    Giuseppe

    ReplyDelete
  15. Nice look! I love your outfit.

    xoxo

    ReplyDelete
  16. Love your outfit!! The shoes are so cool!

    Ana,
    Alex Von B

    ReplyDelete
  17. You're gorgeous!! I love this look.
    I'm moving to Alicante for 3 months at the end of August so I'm trying to get a sense of the style in Spain.
    I'm following you now, I'd love if you would check out my blog :)

    http://viricordate.blogspot.com/
    besos!

    ReplyDelete
  18. martaaa! siento no haberte podido pasar las fotos de este dia pero esque se me jodio el ordenador justo antes de irme a Londres y no pude!
    Las he publicado hoy en un post! y eso que hemos tenido suerte porque pensaba que se me habian borrado! jajajaja
    que tal va tu verano? un beso!

    ReplyDelete

You can comment on Spanish, English or French.
Thank you so much for spending you time here!! xo